חיסכון, גמל, קרן השתלמות

תוכניות החיסכון  נועדו להגן על הכסף שלך.

לכל אחד מאיתנו חשוב לחסוך כסף לבל יתבזבז, ולשמור אותו לזמנים או לדברים שחשובים לו. כיום חברות הביטוח נותנות לך לבצע את תוכניות החיסכון דרכם ולא דרך הבנק, שם הריביות על החיסכון נמוכות.

 חברות הביטוח נותנות לך ריביות ותנאים מועדפים.

ישנם כמה מסלולים בשוק זה אנו, ממליצים לך לשוחח איתנו ולקבל תוכנית מותאמת בשבילך! 

תוכנית חיסכון

חיסכון הכסף הוא שלך. אתה יכול להחליט למשוך אותו בכל זמן ללא קנסות או ויתור על ריביות. הכסף זמין לך בכל זמן בהתראה של שבוע אחד מראש. בנוסף לכך הרווח שלך גבוה יותר מהריבית המוצעת בשוק הבנקים, לכן מומלץ להשקיע בחברות הביטוח.

 צורת החיסכון ניתנת בהפקדה חד פעמית או בהפקדה שוטפת בהוראת קבע.

קיימים מגוון מסלולים ברמת החשיפה לשוק ההון ולסיכונים הכרוכים בו, נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת

קופות גמל

קופת גמל היא חיסכון פנסיוני לטווח ארוך, שנועדה להבטיח הכנסה חודשית לאחר הפרישה מהעבודה. היא מיועדת הן לשכיר והן לעצמאי. ההפקדות בקופה נעשות כל חודש. כמובן בתום התקופה הינך נהנה מהרווחים בגין הריבית שהכסף היה מושקע בשוק ההון. בשנים האחרונות המדינה שינתה את התנאים בשיעור תשלומי המס בעת פדיון הקופה, כאשר הקופה נפדית מעל גיל 60. מטרת הפחתת תשלומי המס נועדה לעודד את ההפקדה לזמן הפרישה משוק העבודה, כדי שלא לפגוע בהכנסה החודשית שלך.

קרן השתלמות

קרן השתלמות היא אפיק חיסכון לזמן קצר המאפשר לחסוך כסף לזמן של מינימום 6 שנים. ובתום השנים לקבל סכום חד פעמי ללא תשלום מס על הרווחים מהכספים שהיו מושקעים בחברות הביטוח. מסלול זה הוא הן לשכיר והן לעצמאי, העצמאים אף נהנים מהטבות מס בשל ההפקדות בקרן. כמובן השקעה בקרן זו אף מניבה ללקוח רווחים בגין ריבית שהכסף צברה כתוצאה מהשקעה בשוק ההון. ההפקדות נעשות ע"י שילוב בין העובד והמעסיק.

קיימים מגוון מסלולים בבחירת רמת החשיפה לשוק ההון, נשמח לעמוד לרשותכם בבחירת המסלול המותאם לכם!  

אנו עובדים מול חברות הביטוח