תכנון פנסיוני

שילוב ותכנון נכון יבטיחו לך בהמשך החיים ביטחון כלכלי!

כיום, כל עובד במשק גם אם הוא עצמאי, מחוייב בהפרשה לתוכנית פנסיה. מטרת חיסכון זה הוא להבטיח לכם בעת הפרישה מהעבודה בבוא העת או במקרה נכות, פיצוי כספי וקצבה חודשית בהתאם לסכום אותו צברתם בקופה לפי סך ההפרשות שלכם בכל חודש.

ישנם כמה מסלולים כיום בעולם הביטוח, למטרה זו אנו מביאים לפניכם את עיקרי המסלולים. נשמח לעמוד לשירותכם בבחירת המסלול הטוב עבורכם!

ביטוח מנהלים

ביטוח מנהלים היא פוליסה שמשלבת חיסכון לעת הפרישה לפנסיה. וכן כיסוי ביטוחי למקרה של פטירה או אובדן כושר עבודה. הכסף הנחסך בקופה זו משמשת אף לקצבת פיצויים בעת פיטורים. כיסוי זה נועד הן לעצמאים והן לעובדים שכירים, ההפרשה לביטוח זה משולמת ע"י העובד וכן ע"י המעסיק.

ביטוח מנהלים מוכר כקופת גמל ומקנה הטבות במס הכנסה. 

קרן פנסיה

קרן פנסיה הוא כלי שנועד לעזור לנו לתכנן את היום בו נצא לפרישה לפנסיה. 

לאחר שנצא לפנסיה וההכנסה אליה הורגלנו תיפסק, אנו יכולים להימצא בדילמה על המשך החיים בצורה אליה הורגלנו כתוצאה מהפסקת השכר. לשם כך נועדה קרן הפנסיה: בכל חודש אנו נפריש סכום כסף שיושקע במסלולים שונים לפי בחירתכם, אשר יקנה לכם לגיל הפרישה המשך חיים בצורה אליה הורגלתם, ללא דאגה להפסקת ההכנסה.

שוק זה כיום הוא רחב וכולל מסלולים שונים: כיצד ינוהל הכסף אותו אנו מפרישים ובמידה בה הוא חשוף להשקעות בשוק ההון. קיימים מסלולים שאינם חשופים לסכנות בשוק ההון ומושקעים במסלולים יותר סולידיים.

אנו מתמחים בהתאמה לדרישת הלקוח, לניהול נכון בכספי הפנסיה.  נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת!

אנו עובדים מול חברות הביטוח